Postfack Terrazzo Bassektion
Art.no 7039
Postfack för sortering av internposten. Bassektioner av direktlaminerad spånskiva, välj mellan vit, bok eller björk.
Postfack för sortering av internposten. Bassektioner av direktlaminerad spånskiva, välj mellan vit, bok eller björk.
Toppsektion för sortering av post. Direktlaminerad spånskiva, välj mellan vit, bok eller björk. Levereras monterad.
Tidskriftsställ eller brochyrställ. Varje fack har en lucka som man kan välja att ha öppen eller stängd. I stängt läge finns det plats för stående brochyrer på själva luckans front, och bakom luckan finns det extra lagringsutrymme för att exempelvis lagra extra brochyrer.
Toppsektion för broschyrer. Varje fack har en lucka som man kan välja att ha öppen eller stängd. I stängt läge finns det plats för stående brochyrer på själva luckans front, och bakom luckan finns det extra lagringsutrymme för att exempelvis lagra extra brochyrer.
Underskåp med dörrar, levereras med en flyttbar hylla inne i skåpet samt en utdragbar sorteringshylla ovanför dörrarna. Ställ det fristående eller kombinera det med någon av toppsektionerna i Terazzo serien.
Postsorteringsskåp i plåt med en heltäckande dörr och 10 st brevinkast med separat låsning. Levereras med 2 nycklar per låscylinder.
Sorteringshylla med fack i A4 format. Levereras med 21 st hyllor som är flyttbara i intervaller om 25 mm.
Skåp för sortering av dokument och post.
Tåliga personalskåp i en mängd olika storlekar och färger.Personalskåpen lämpar sig för ett brett användningsområde. Skåpen är snygga, lätta att rengöra och är försedda med öppning för post. Inne i skåpen finns en hylla som posten landar på.Personalskåpen passar utmärkt på kontoret, receptionen, i korridoren samt i omklädningsrum för att ge en samlad och säker förvaring av personliga tillhörigheter för personal eller elever.
För att hålla kontoret snyggt och organiserat gäller det att investera i smarta lösningar som förenklar de dagliga sysslorna. En del av dessa dagliga sysslor är sortering av utgående och ingående post. På ett kontor med många medarbetare är det viktigt att var sak har sin plats för att inte skapa oordning eller riskera att viktiga dokument, paket och brev tappas bort. Investera därför i ett kvalitativt och praktiskt postsorteringsskåp med olika fack där posten enkelt kan sorteras och delas ut till rätt mottagare. På så sätt riskerar inte dokumenten att hamna på fel skrivbord eller försvinna i högar av reklam.
Vi erbjuder även postsorteringsskåp med heltäckande dörrar, vilket är ett smart alternativ för dig som behöver hantera känslig information. Välj ett postskåp i den storlek och det utförande som passar bäst in i din miljö och nuvarande inredning och gör postsorteringen mer organiserad och lätthanterlig!
Med vårt breda sortiment av postfack finns det en modell för de flesta önskemål. Vissa skåp är höga och smala för att inte ta upp onödigt golvutrymme, vilket passar utmärkt på små kontor eller andra trånga utrymmen. Andra modeller är rymligare och bredare och är utformade med både skåp och hyllor för att erbjuda gott om förvaring och samtliga möbler fungerar lika bra på egen hand som tillsammans för att skapa ett heltäckande postsorteringssystem.
Vi erbjuder även stilrena tidskriftsställ om du vill skapa snygg frontning av magasin och broschyrer i exempelvis entréer och foajéer. De lutande hyllplanen går att lyfta upp och gömmer ett praktiskt förvaringsutrymme så att du enkelt kan fylla på med nya tidningar, broschyrer eller informationsblad om de skulle ta slut.
Eller varför inte satsa på en flexibel sorteringshylla med justerbara hyllplan? Med dessa kan du anpassa storleken på facken efter den typ av post och paket ni brukar ta emot. Vi har något för alla!
Vårt stora utbud av smarta postfack, sorteringshyllor och postsorteringsskåp hjälper dig att skapa en effektivare arbetsplats. Hantering av utgående och ingående post kan kräva enormt mycket tid om du har ett stort kontor med många avdelningar och medarbetare. Det gör det viktigt att investera i smarta interna lösningar som gör arbetsrutinerna smidigare och effektivare.
Ta därför en närmare titt i vårt sortiment av kvalitativa postmöbler för att hitta en modell som passar bäst för din posthantering. Som tidigare nämnt minskar en tydlig organisering av post även risken för att viktiga brev och dokument försvinner eller hamnar hos fel mottagare. Märk bara upp de olika facken med namnen på arbetsplatsens medarbetare för att göra det enklare både för den som delar ut posten och den som ska hämta den.