Tåligt personalskåp som uppfyller Möbelfaktas kravspecifikation. Personalskåpet passar utmärkt på kontoret, receptionen, i korridoren samt i omklädningsrum för att ge en samlad och säker förvaring av personliga tillhörigheter för personal eller elever.
Tåligt personalskåp som uppfyller Möbelfaktas kravspecifikation. Personalskåpet passar utmärkt på kontoret, receptionen, i korridoren samt i omklädningsrum för att ge en samlad och säker förvaring av personliga tillhörigheter för personal eller elever.
Postfack för sortering av internposten. Bassektioner av direktlaminerad spånskiva. Ställ den som den är eller kombinera den med toppsektion Terrazzo. Levereras monterad och bensats medföljer.
Toppsektion tillverkad av direktlaminerad spånskiva. Utmärkt att använda för sortering av post. Det blir både snyggt och ger en bra överblick. Kombinera gärna sektionen ihop med Terazzo bassektion, eller ställ den på en befintlig hylla eller ett bord. Levereras monterad.
Tidskriftsställ eller broschyrställ. Varje fack har en lucka som man kan välja att ha öppen eller stängd. I stängt läge finns det plats för stående broschyrer på själva luckans front. Bakom luckan finns det extra förvaringsutrymme för exempelvis extra broschyrer.
Tidskriftsställ för broschyrer.Varje fack har en lucka som man kan välja att ha öppen eller stängd. I stängt läge finns det plats för stående broschyrer på själva luckans front. Bakom luckan finns det extra förvaringsutrymme för exempelvis extra broschyrer.
Underskåp med dörrar, levereras med en flyttbar hylla inne i skåpet samt en utdragbar sorteringshylla ovanför dörrarna. Ställ det fristående eller kombinera det med någon av toppsektionerna i Terazzo serien.
För att hålla kontoret snyggt och organiserat gäller det att investera i smarta lösningar som förenklar de dagliga sysslorna. En del av dessa dagliga sysslor är sortering av utgående och ingående post. På ett kontor med många medarbetare är det viktigt att var sak har sin plats för att inte skapa oordning eller riskera att viktiga dokument, paket och brev tappas bort. Investera därför i ett kvalitativt och praktiskt postsorteringsskåp med olika fack där posten enkelt kan sorteras och delas ut till rätt mottagare. På så sätt riskerar inte dokumenten att hamna på fel skrivbord eller försvinna i högar av reklam.
Vi erbjuder även postsorteringsskåp med heltäckande dörrar, vilket är ett smart alternativ för dig som behöver hantera känslig information. Välj ett postskåp i den storlek och det utförande som passar bäst in i din miljö och nuvarande inredning och gör postsorteringen mer organiserad och lätthanterlig!
Vilket typ av postfack ska jag välja?
Med vårt breda sortiment av postfack finns det en modell för de flesta önskemål. Vissa skåp är höga och smala för att inte ta upp onödigt golvutrymme, vilket passar utmärkt på små kontor eller andra trånga utrymmen. Andra modeller är rymligare och bredare och är utformade med både skåp och hyllor för att erbjuda gott om förvaring och samtliga möbler fungerar lika bra på egen hand som tillsammans för att skapa ett heltäckande postsorteringssystem.
Vi erbjuder även stilrena tidskriftsställ om du vill skapa snygg frontning av magasin och broschyrer i exempelvis entréer och foajéer. De lutande hyllplanen går att lyfta upp och gömmer ett praktiskt förvaringsutrymme så att du enkelt kan fylla på med nya tidningar, broschyrer eller informationsblad om de skulle ta slut.
Eller varför inte satsa på en flexibel sorteringshylla med justerbara hyllplan? Med dessa kan du anpassa storleken på facken efter den typ av post och paket ni brukar ta emot. Vi har något för alla!
Vilka fördelar finns det med postsortering?
Vårt stora utbud av smarta postfack, sorteringshyllor och postsorteringsskåp hjälper dig att skapa en effektivare arbetsplats. Hantering av utgående och ingående post kan kräva enormt mycket tid om du har ett stort kontor med många avdelningar och medarbetare. Det gör det viktigt att investera i smarta interna lösningar som gör arbetsrutinerna smidigare och effektivare.
Ta därför en närmare titt i vårt sortiment av kvalitativa postmöbler för att hitta en modell som passar bäst för din posthantering. Som tidigare nämnt minskar en tydlig organisering av post även risken för att viktiga brev och dokument försvinner eller hamnar hos fel mottagare. Märk bara upp de olika facken med namnen på arbetsplatsens medarbetare för att göra det enklare både för den som delar ut posten och den som ska hämta den.